FAQ – najczęściej zadawane pytania.

Zamówienie

Jak mogę zamówić towar ?

Możesz łatwo złożyć zamówienie za pomocą naszej platformy internetowej. Gdy znajdziesz potrzebny produkt, możesz dodać go do koszyka, zalogować się i przejść przez proces składania zamówienia. Gdy zamówienie będzie gotowe, otrzymasz e-mail z podsumowaniem zamówienia. Podsumowanie zamówienia zostanie również zapisane na Twoim koncie.

Jakie informacje należy podać przy składaniu zamówienia?

Nasz system zamówień online poprosi o wszystkie ważne informacje, które należy przesłać. Jeśli chcesz mieć numer VAT na swojej fakturze, nie zapomnij go podać we wskazanym miejscu podczas składania zamówienia.

Z jakich metod płatności mogę korzystać?

Możesz używać następujących kanałów płatności:

  • Przelew online w systemie PAYNOW.
  • Płatność z użyciem kart VISA i MASTERCARD.
  • Płatność przelewem ze swojego konta.
  • Płatność za pobraniem.
Co mam zrobić, jeśli płatność nie zostanie przyjęta?

Spróbuj ponownie za chwilę. Jeśli płatność nadal nie zostanie przyjęta, sprawdź saldo konta. Jeśli wszystko jest tak, jak powinno, ale nadal nie możesz dokonać płatności, napisz na adres kontakt@ketomarket.pl i powiadom nas o problemie.

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Zaloguj się na swoje konto i przejdź do „Moje konto”. Na „moim koncie” możesz zmienić wszystkie swoje dane kontaktowe.

Jakie są koszty dostawy?

Opłaty za dostawę zależą od wyboru sposobu dostawy przez klienta oraz od kwoty koszyka zakupów. Opłaty za wysyłkę można sprawdzić podczas realizacji transakcji przed dokonaniem płatności.

Jaki rabat mogę otrzymać w sklepie ?

Po przekroczeniu odpowiedniej kwoty wartości koszyka nasi Klienci mogą być premiowani następującymi metodami:

  • darmowa dostawa powyżej 200 zł.
  • darmowa dostawa + rabat 3 % po przekroczeniu kwoty 350 zł.
  • darmowa dostawa + rabat 6 % po przekroczeniu 500 zł.
  • darmowa dostawa + rabat 9 % po przekroczeniu 700 zł.
Czy mogę zapłacić gotówką ?

Tak, w tym celu należy wybrać płatność gotówką za pobraniem u kuriera – po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, zrób to jak najszybciej. Jeśli zrealizowaliśmy już wysyłkę zamówienia, musisz skontaktować się z nami i zwrócić produkt po jego odbiorze. Procedura zwrotu wraz z formularzem, znajduje się w REGULAMIN.

Czy mamy produkty w magazynie?

Wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie są dostępne w podanych ilościach i są możliwe do wysłania w ciągu 24 godzin od opłacenia zamówienia. Jeśli ilość, którą chce nabyć klient przewyższa zapas magazynowy sklepu, a przy podanych stanach widnieje informacja o możliwości zamówienia większej ilości niż dostępna – można dokonać zakupu, jednak czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych.

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

W przypadku pytań dotyczących naszego sklepu internetowego (zamówienia, pytania dotyczące konta, pytania techniczne) prosimy o kontakt na adres kontakt@ketomarket.pl lub telefonicznie pod numer: 601 180 144.

Czy mogę zwrócić produkt?

Wszystkie produkty w nienaruszonym stanie, bez obowiązku podania przyczyny, można zwracać w terminie 14 dni od dnia zakupu. W takim wypadku koszt dostawy towaru do sklepu ponosi Klient – nie dotyczy ewentualnej i zasadnej reklamacji.

Twoje konto

Jak założyć konto?

Przejdź do tej strony https://ketomarket.pl/konto/ wypełnij wszystkie potrzebne informacje i kliknij „Zarejestruj się”. Po przesłaniu formularza Twoje konto zostanie potwierdzone i otrzymasz powiadomienie.

Jak mogę odzyskać hasło?

Możesz odzyskać swoje hasło, klikając „Nie pamiętasz hasła?”. Instrukcja dotycząca odzyskania hasła zostanie wysłana na Twój adres e-mail.

Jak mogę zmienić moje dane osobowe lub adres e-mail?

Możesz łatwo zmienić wszystkie informacje na swoim koncie. Przejdź do strony logowania (https://ketomarket.pl/konto/ i zaloguj się, a następnie kliknij „Szczegóły konta” i „edytuj”. Tutaj możesz zmienić wszystkie swoje dane kontaktowe.

Bezpieczeństwo

Jak sklep jest zabezpieczony przed utratą wrażliwych danych?

Nasz sklep internetowy jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Oznacza to, że wprowadzone informacje są zaszyfrowane i nie będą dostępne dla osób trzecich.

Dostawa

Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Po wysłaniu paczki wyślemy Ci kod śledzenia przesyłki.

Czas wysyłki?

Czas wysyłki zostanie potwierdzony w dokumencie potwierdzającym zamówienie.

Czy można zmienić adres wysyłki?

Możesz łatwo zmienić adres wysyłki na swoim koncie. Wystarczy się zalogować i kliknąć „moje konto” i „edytuj”. W razie potrzeby możesz również zmienić adres wysyłki podczas składania zamówienia. Wystarczy kliknąć „edytuj” poniżej „adresu dostawy”.