REKLAMACJE, ZWROTY, USZKODZENIA PACZEK

1. Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia zakupu (otrzymania towaru) bez podania przyczyny na własny koszt, z tym że koszt ten jest mu zwracany, jeśli zwrot nastąpił najtańszą dostępną formą przesyłki. W tym wypadku prosimy o wydrukowanie, wypełnienie, zeskanowanie i odesłanie nam ( na adres kontakt@ketomarket.pl) udostępnionego poniżej formularza zwrotu wraz z zakupionym towarem.

2. W przypadku gdy dostarczony towar jest wadliwy, wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zareklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji sklep pokrywa koszty przesyłki zwrotnej reklamowanego produktu.

3. Zarówno reklamacje jak i zwroty będą rozpatrywane pod warunkiem załączenia do przesyłki dowodu zakupu (dowód doręczenia lub faktura VAT).

4. UWAGA !!! JEŚLI WIDZISZ USZKODZENIE PACZKI LUB JEJ ZAWARTOŚCI, PRZY ODBIORZE:

z PACZKOMATU:
Reklamację usług kurierskich InPost można wygodnie złożyć w paczkomacie, z którego odbierana była reklamowana przesyłka.
Na ekranie maszyny paczkowej wyświetlą się komunikaty, objaśniające  krok po kroku jak złożyć reklamację.
Firma InPost wprowadziła nową formę sporządzania protokołów szkody dotyczących przesyłek paczkomatowych, który można uzupełnić
online i załączyć do niego zdjęcia szkody. Wystarczy jedynie dostęp do internetu.

od KURIERA:
•podczas odbioru uszkodzonej paczki spisz z kurierem protokół  szkodowy. Jeśli nie zrobisz tego przy odbiorze, możesz skontaktować
się z Przewoźnikiem i umówić  spisanie protokołu szkody, w terminie do 7 dni po odbiorze przesyłki;
•w formularzu reklamacyjnym podaj dane Nadawcy i dane do identyfikacji przesyłki;
•krótko opisz zaistniałą sytuację; wykonaj dokumentację zdjęciową
•dołącz do korespondencji z nami protokół szkodowy, spisany z kurierem;
•jeśli uszkodzeniu uległa zawartość paczki – dołącz także dowód doręczenia, fakturę vat (znajdują się w paczce).
•napisz, czego oczekujesz od Przewoźnika w ramach reklamacji – w tym przypadku zwrotu kosztów transportu oraz kosztu
uszkodzonego towaru.

Tutaj możesz dokonać reklamacji uszkodzeń przesyłki (kliknij na obrazek Inpost) :

InPost logo